יום שישי, 31 ביולי 2015

מכתב מפוּאַד ושו"ת-לחמורים באופן אישי. 153



לכל חברי מפלגת העבודה (או ל 60% מהם) ד"ש מהמצב:    לא איכפת לי שהצבעתם בשביל מצנע בבחירות ליו"ר המפלגה. אבל עכשיו אתם יכולים להיכנס לי לשם ולצאת מְצוּפִּים בתוצרת בטני הלא כל כך קטנה. שיהיה ברור: אני וכל החֶברה שבכנסת ובלשכה וברוב המרכז החלטנו שמצנע יכול לעשות שמיניות באוויר. את המפלגה הזאת, שהיא בכלל רכושנו הפרטי, אף אחד לא ינהל ואף אחד לא יהיה בה בעל-הבית חוץ ממני בראש כל הנ"ל.

אולי אתם חושבים שאני והחברה ניסרנו את הענף שעליו כולנו יושבים? תירגעו.           אולי את הענף  ש א ת ם יושבים עליו.      אני, פואד, לא פרייאר.   לי יש פנסיה מהצבא, משכורת מהכנסת וגם פנסיה ממנה, מתישהו.  לכל החברה האחרים – אני דאגתי או שהם דאגו לעצמם.  לנו לא יקרה שום דבר רע אם פתאום לא תהייה מפלגה.

כל הכלכלה והבטחון והרווחה של מדינת ישראל ילכו פייפען בגלל החוצפה של מצנע.  לא בגללי.  ואל תשכחו שמתברר גם איזה מצוּפּים אתם.    איך יכול להיות ש 60%  מחברי המפלגה חוטפים כזה דבר על הראש וכלום לא קורה? 

איך יכול להיות שהם לא מתאספים ומחליטים (כמו שהיה מזמן צריך לעשות) להתכנס בעזרת בית –משפט (כמו בליכוד) לועידה? ששמה מעיפים קיבינימאט את כל המאכערים ואת כל החאפערים דבוקי הכסאות לישבן, את  כ ו ל ם,   גם מהכנסת וגם מהלשכה וגם מהמרכז. זה לא מפני שרק הם המנוולים.   זה מפני שחברי הכנסת והלשכה והמרכז של מפ' העבודה – כולם מחוּשָקִים בדִיל אחד גדול שאי אפשר להתיר אותו.  רק לחתוך אותו ולזרוק לפחזבל של ההיסטוריה, או להישאר אצלי שם. מְצוּפִּים.

אולי תרצו גם לעשות בחירות פנימיות ולנקות את האורוות ככה שרוב של חברים במפ' העבודה יקבע לא רק מי יהיה יו"ר המפלגה אלא גם מה בדיוק  תעשה המפלגה ומה         ב ד י ו ק  לא תעשה המפלגה עם המצע ועם היו"ר ועם עצמה.  וגם מי שייתפש בתיחמון דיל – שילך לפני שיעיפו אותו.     אבל אל חשש:   זה לא יקרה.



איך לא יקרה?  הנה . אצלי למדתם איך.  ובחינם.   ובקריסת הארץ ננוחם.
טיוכקה, כבר תשע שנים שאתה איננו.  תאמין לנו, עוד לא הפסדת כלום.


                 בקלנועיות חמורית

אמן



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה