יום ראשון, 2 באוגוסט 2015

עַל מַה שֶיֵרָאֶה אֵיךְ? (187)



בשחר יום רביעי 11.2.04  בשעה שש ודקה (שלש וחצי שעות לפני הרעידת אדמה) שמע כל העם שוב:  אם יתבצע פינוי התנחלויות   יֵ רָ אֶ ה הדבר לחמאס ולשאר הצדיקים שם שהטרור משתלם וגם מנצח.  כך הודיע פלוני פרקש ראש אמ"ן.  סָתַם ולא פירש.  מ מ ש  באותה מהדורת חדשות  הזכירו שוב את זה שבארץ יש שבעים אלף קשישים שאין להם מה לאכול, אין להם כסף לנסוע לקרובים בשביל לאכול ואין להם טלפון בשביל לטלפן למישהו ולהגיד שהם רעבים. בטח שאין להם פנסיה ואת האלף ומשהו שקלים של ביטוח לאומי הם מוכרחים לתת לארנונה ולמי לא, וזהו זה.

באותה מהדורת חדשות התבשר העם שבחיפה, יש בעייה עם ההומלסים ועם כל מי שסתם רעב ואין לו איפה לישון, גברים נשים וטף, מפני שכל המתקנים של העמותה נגד כל זה פשוט מפוצצים.   באותה מהדורת חדשות הודיע ביבי לעם שכל שביתת הרשויות זה רק בשביל להמשיך את הנוהג שרשות מקומית זה לתת ג'ובים לכל החברה.   ובאותה מהדורת חדשות מרנינות נאמר עוד משהו בעניין חברי מרכז הליכוד שרצו ללמד את יו"ר הכנסת ואת הח"כים מאיפה משתין הדג.

ואנחנו בהחלט בעד להבהיר טוטאלית את תורת פרקש ראש אמ"ן:

א.         הכי חשוב זה איך שזה יֵרָאֶה טוב ולמי?

ב.         דעת לנבון נקל שאם יהיה פינוי התנחלויות זה יֵרָאֶה לפלשתינים כאילו שהטרור משתלם ומנצח ואנחנו נעוף לים ולפולניה אם הטרור ימשיך.

ג.           אם יאפשרו לשבעים אלף הקשישים (שחלקם אפילו ותיקים בארץ) ליהנות מהמינימום הנדרש באוכל,אוטובוס וטלפון, זה סימן מבשר רעות: זה יֵרָאֶה כאילו שהזיקנה משתלמת ומנצחת ואפשר לחיות על חשבון המדינה עד מאה ועשרים ואנחנו נעוף לים ולפולניה אם הזקנים האלה יצליחו.

ד.          הומלסים וסתם רעבים שזרקו אותם מהבית בגלל שאין להם במה לשלם את המשכנתא זה בטח משהו שלא נראה טוב. על פי דוקטרינת פרקש אולי אנחנו צריכים להקדים תרופה למכה, שזה יֵרָאֶה טוב, ותיכף להעיף אותם לים ולפולניה לפני שהם, יחד עם הפלשתינים יעיפו אותנו לים ולפולניה.

ה.         אם ראשי הרשויות המקומיות יפסיקו לתת ג'ובים לחברה אז לא יהיה מי שיבחר בראשי עיריות ולא יהיו לנו ראשי רשויות מקומיות והברדק יחגוג וגם זה לא יֵרָאֶה כל כך טוב עד שנוּעָף לים ולפולניה.

ו.           מה שקרה השבוע בכנסת שזרקו את חברי המרכז, זה לא יֵרָאֶה טוב.  זה כאילו שהממסד מודה לפני השופט שהח"כים  ב א מ ת  יוצאים למסדרון ולמזנון בשביל לשמוע מהחברה איך להצביע במליאה.   איפה הים ואיפה פולניה?!

וכל זה לא נראה טוב.   ברגע האחרון מנסים לשפר את מצבנו על ידי ייקור הלחם והחלות לויסות האינפלציה ולהעלאת המדד הקבור במעמקים.  משום מה נדמה שקצת מאוחר מדי.  אבל מוטב מאוחר מאשר לעולם לא.  גם מפני שבמקום את ראשי הפושעים תפשה המשטרה פתאום דווקא אלפיים וארבע מאות נהגים עם תעודת עיוור (כמה לא תפשו?) וגם שנודע פתאום שיש בארץ קברנים שיש להם תעודת מנתח לב.   פֶהההה!  זה יֵרָאֶה טוב למישהו!        

בשביל  להחזיק מעמד בגן-עדן הזה אנחנו מתנדבים להיות לא רק החמור המקלנע אלא גם הקוף ההוא עם הכפות ידיים על העיניים.

====================================================

בעלון הקודם קראנו שמודים ליעקב נסים  על פעלו וְנִסַיו בעניין מחשבים.  אנחנו מצטרפים בקול רם.    בלי היעקב נסים הזה היו פחות מאה קלנועיות חמורית, פחות ספר עברי אחד ויותר לבבות שבורים ועצבים מרוטים בד"לת אמותינו.  תודה רבה ליעקב נסים שעושה הרבה, לוקח כלום ושיהיה לנו בריא.


                                      בקלנועיות חמורית
                            
                                                         אמן.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה