יום ראשון, 2 באוגוסט 2015

על סתם אייטם בחדשות. (224)



גם בשש בבוקר וגם בתמצית בשש וחצי וגם בשבע הופתענו לשמוע בין דו"ח העוני ואַבּוּ מַאזֶן והאַרְבֶּה והבעיות של ג'ורג' בוש עם הסמים בקולומביה, שצוות ההווי של הנח"ל פורק מפני שהם הסתכסכו אחד עם השני. אחר כך גם הוסיפו מידע על זה שקצין חינוך ראשי מתכנן לפרק גם את צוות ההווי של פיקוד מרכז מאותן סיבות.

באותה הזדמנות נאמר גם שבכלל מתכננים להקים מחדש את להקת הנח"ל במתכונתה המיתולוגית וגם לברוא להקת פיקוד מרכז כמו זאת שפעם הייתה.
הרהור חפוז יורה את דמיוננו הרחק ועמוק אל תוך שלל ההסתברויות והמהלכים שחזון כזה יגרור:

אין לתאר את להקת הנח"ל המיתולוגית  בלי תנועה קיבוצית כמו לפני חמישים שנים.  אז צריך גם לברוא מין תנועה קיבוצית כמו ההיא.

אין לתאר להקת נח"ל מיתולוגית בלי עשרות אלפי חניכים של תנועות נוער חלוציות כמו לפני חמישים שנים.   אז צריך להקים גם אותן מחדש.

אין לתאר את להקת הנח"ל המיתולוגית בלי שיהיה לה צ'יזבטרון בשביל ממי ללמוד איך עושים את זה. אז צריך להרכיב מחדש את הפלמ"ח אחרי שפירקו אותו ואת האצ"ל לפני חמישים וחמש שנים.

שום צ'יזבטרון לא יקום ולא יהיה בלי ארץ ישראל יפה שתיתן לו השראה. צריך להוציא מהקבר את ארץ ישראל יפה סְטַיְיל חזון העצמות היבשות.

אז המשיח אולי יסכים להגיע.   והכל בגלל סתם יחסים עכורים בין כמה חיילות וחיילים של צוות הווי 2004.  ובא לציון השואלת לשלום אסיריה – גואל.

                                         *********

מול חזי, שלשת רבעי על הדשא, יושב לו בּוֹמַגְ זקן ומחכה: אולי שמעון יצטרך עוד קצת מדרכה בשביל החתולים ?

                                                בקלנועיות חמורית

                          אמן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה