יום שישי, 7 באוגוסט 2015

"דָ נִ י ל וּ שְ קָ ה !!!!"

הרחם של ההיסטוריה עובד קשה.     (310 )
לא יועיל. אחמדינג'ד ונסראללה כן השיגו נצחון מזהיר על מדינת ישראל ולא עם הקטיושות. בניגוד לדעת הבוחר הישראלי, היהודי והפלסטיני כאחד, הם הצליחו לתחוב את איווט ליברמן לממשלה. שווה להם יותר מכל הוועדות חקירה.

                                      ***********

עוד לפני שסיפור החיסון נגד שפעת התפוצץ, הגיע ותיק המקום דניאל הרפז למרפאה. שאלו אותו: מה אתה עושה פה?  ענה דני: באתי לטיפת חלב.

                                      ************

כדאי להאזין לתוכנית "כבקשתך" הנוסטלגית בשבת ב 11.00 בבוקר ברשת ב' ברדיו. לפני כמה שבועות  ביקשו שם להשמיע משהו מ"פֶּרַח הַסֶּלַע".   כמו שקלטנו שזה מה שאנחנו אולי הולכים לשמוע קפא לנו הדם בעורקי זיכרונות הנעורים:   השיר, או נעימת הרקע מהסרט הרוסי הבלתי נשכח "פרח הסלע" היו להיט היסטרי בפי כל היישוב תיכף לאחר מלחמת העולם השנייה.  ויש שם גם את הסצנה בה סוף, סוף מוצאת הנערה את אהובה מפסל את פרח הסלע היפהפה, שם עמוק במערה.   מפיה יוצאת אז בת-קול בלתי נשכחת על הדור ההוא:                            


גם את זה שידרו. החמור האזין בדחילו ורחימו, ניגב דמעה אמיתית וחזר מ1946 ל2006.

                                      ************

לכל הנשמות הטובות שבלעדיהן לא יהיה פה גן-עדן של צדיקים:  הקלנועיות החמורית איננה המדור "זה איכפת לי".   אם אין ביזרעאל סיכום ואירגון יעיל שמחייב התקנת חוכמולוגים בכל הרכבים השייכים או החצי-שייכים לקיבוץ, לרבות חיוב כל הגורמים הנוגעים בדבר להקפיד שכל מי שנוסע ברכבים האלה לצרכים פרטיים – יחוייב בנסיעה,  אז חבל על הזמן.  החמור, בכבוד רב, מסרב בזה לקַלְנֵעַ בשום דבר שלא מוצא חן בעיני שום מישהו בנוגע להנ"ל.  או שיש גופים שזה עניינם ושבבקשה יזיזו את הטוסיק או שנָא להתרגל לעידן המתחדש הזה שבו דברים כאלה זה לא מה שבאמת חשוב.

                                      *************

כל הפתשגן הקודם  נכתב בנקודת זמן רגישׁה בה עָמֵל בַּפֶּרֶךְ הרֶחֶם של הגברת טְרִימְבּוֹבּלֶר למען התולדות של עם ישראל במדינתו. ועל כך הלא נאמר: לא יאומן כי יְזוּמְבַּר.

                                 בקלנועיות חמורית

                      אמן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה